onsdag, juni 24

Generöst

I måndags när vi körde hem från Göteborg skulle jag köpt GT och övriga tidningar med reportage från konserten. Tror ni inte att jag glömde det!
Väl hemma köpte maken hem så många han kunde hitta men GT finns inte här nere.
Så jag mailade en tjej på GT och frågade om jag kunde få köpa ett ex via henne.
Idag kom både Expressen och GT från i måndags, fint ihopvikta i vadderat kuvert med orden "det kostar inget, bara du blir glad!"

Jag är jätteglad!
Såna små saker kan verkligen betyda mycket så Tusen tack Anna på GT !

4 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Och visst är det konstigt att det behövs så lite för att göra någon jätteglad?

Ha en bra dag// Marie

Elisabeth sa...

Till mamman "som har en så bra form" (jag skrattade gott när jag läste... vilken härlig och underbar kommentar!)tänkte jag säga... jo, men "what goes around, comes around"!
Du gör också människor glada, vet jag ju!

Varm kram... ja, alltid! Än om jag är lite segig på kommetarer och sånt nu... tack snälla snälla för att du finns! Jag är också jätteglad - för dig!

Anette sa...

Ahhh - härligt med sådana människor. Det kostar så lite och ger så mycket. Något jag lovar att ta efter när jag är tillbaka på jobbet efter semester och sjukskrivning.
Ha det bäst1
Kram

Agneta sa...

Tack för idag.

Kram