fredag, juni 12

Inte bara Marit

I söndags var det ju EU-parlamentsval (på min födelsedag och allt!) och för er som lekte soffliggare den dagen säger jag bara Fy på er!
Marit Paulsen fick en glad present i form av en plats i Bryssel. Men det var minsann inte bara hon som fick en fin present den dagen.
Jag blev med systemkamera och det är en sak jag har önskat mig både länge och väl. Nu leker jag paparazzi så fort jag kan och det är en viss tjusning i att ta smygfoto. Det blir mest på barnen i fotbollslaget, hundarna och en o annan blomma. Något bildbevis ska ni få så snart jag har fått över bilderna på min dator.

4 kommentarer:

Marieiskogen sa...

STORT GRATTIS i efterskott!!
Nej, jag var inte soffliggare. Promenerade lydigt till vallokalen.
Röstade på-- Gissa det du..

Ser fram emot paparazzibilder.
Ha det bra // Kramar //Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

MEN STORT GRATTIS PÅ DIG!!!!!

trevlig Helg!!! Millan♥

Agneta sa...

Var det kanske du som prazzlade i syrenbusken i Vinslöv i morse när jag var ute i morgonrock och hämtade Norra Skåne?

Anette sa...

Jag har redan erkännt att det var jag som gjorde det! Struntade i att rösta alltså. Jag skäms - det ska inte hända igen...
Däremot hoppas jag att du fyller år igen snart, och att jag då hinner gratta dig i tid!
Kram