tisdag, december 9

Hur gick nu det här till??

Idag stannade jag kvar lite på jobbet, jag skulle på ett möte kl 18 och direkt efter mötet var det jultallrik. Jag är sk. förtroendevald i församlingskyrkorådet här i byn och vi har alltid väldigt kul på våra sammanträden. Det kan nog låta lite mossigt att vara med i kyrkorådet men som sagt, vi har kul.
Hur som helst, klockan blev rätt mycket innan jag var hemma, sisådär 21,30, så jag tänkte att jag lägger mig direkt och läser lite i min bok så går jag upp lite tidigare imorgon och fixar då istället. I morgon är det nämligen dags för julfest och det kan ju vara kul att ha något annat på sig är jeans,,,,,,,
Men nu har klockan blivit hur mycket som helst! Jag har inte fixat klart någonting och kommer att vara jättetrött imorgonbitti.....ibland blir jag lite trött på mig själv.......

På lördag är det dags för julfest med makens jobb, väldigt trevligt brukar det vara med hotellövernattning och allt.
På söndag ska vi fira makens och systersonens födelsedag här hemma och det blir ca 20 gäster vilket innebär att jag ska fixa klart till det på fredag.....tänkte bjuda på Coq au vin och sedan Budapestrulle till kaffet.

1 kommentar:

Jenny sa...

Du har en utmanig att hämta hos mig:-)//Jenny