lördag, december 20

Dagens utmaning....

fick jag av Jenny för ett bra tag sedan...alla svar är utan inbördes rangordning


8 favoritprogram:
Dr House, Idol, Stjärnor på is, Postkodmiljonären,
Heroes, Medium, Dokumentärer av olika slag, Melodifestivalen

8 saker jag gjorde igår:
Var med Tobias på skolavslutning, handlade, läste, bakade bröd, la mig tidigt, ingenting=satt i mysfåtöljen och lyssnade på radio, lagade middag,

8 saker jag ser fram emot:
Julledigheten, midnatssmässan (23;30 i kyrkan!), juldagen (lutfisk hos mamma o pappa), AC/DC-konsert i sommar,Tobias ögon när han får julklapparna, vinter (riktigt sådan och inte den skånska trista), handoperation (knasigt men det kommer att bli sååå bra efter), att börja min allra första högskolekurs, att kören börjar igen,

8 favoritrestauranger
Jag är i princip ALDRIG ute o äter så jag skippar denna

8 saker på min önskelista
Coctailglas, nya innemystofflor, presentkort på Hälsa&Helhet, en lugn och skön julhelg, garn i lin (vilka snygga saker det finns att sticka i lingarn, snabb tid till handoperation, vinter, biljett till Jean Michel Jarres konsert i Malmö

8 personer jag utmanar:
skippar jag, den som känner sig manad tar utmaningen!

Inga kommentarer: