tisdag, oktober 14

Idag

var det alldeles tyst när jag kom hem (förutom hundarna som gapar och skriker så snart man kommer hem) Tobias var iväg på pingis med maken.

Jag packade upp matkassarna och satte mig en stund i sköna fåtöljen. En liten hund i knät och den andra vid fötterna och vips så sov vi alla tre......
Det var jätteskönt.....och jag tänker inte tycka att det var bortkastad tid. Möjligen att jag blir lite sur på mig själv när jag ska lägga mig och sova på riktigt men det skiter jag i nu.
Nu ska jag ta en dusch och sedan titta på House.

Go' kväll
kram

1 kommentar:

Marieiskogen sa...

Hallå vännen!
Du har alldeles rätt!
Köpa trattisar!!!
Är du inte riktigt klok???!!!
Gå ut i skogen - mars pankaka!!!
Betala hutlösa priser för något som faktiskt är helt gratis...
Jag blir alldeles mållös.
Ta med föräldrarna, men be dom visa - inte plocka själva. Helst ska de gå med händerna i kors och ge ledande frågor: Vad är det där? Vad ser du här? Kolla på den där? Och så vidare.
Jag slår vad om att du kan, fast du inte vet om det själv...
Ha en härlig morgondag// Marie