söndag, februari 24

Söndagkväll

Idag var jag och Tobias iväg och tittade på Handboll när IFK Kristianstad mötte Hallby, heja IFK som vann med 29-24. Maken och en "flygarkompis" stod för pausunderhållningen i form av modellflygplansuppvisning.Det är kul med handboll, snabba ryck hela tiden (nåja...lite slöa är de allt ibland) och många mål.....

Nu har vi precis sett Predikanten.
Jag har ju iofs läst alla Läckbergs böcker och hade bra koll på vad som skulle hända men jag rycktes ändå med i handlingen. För att vara en svensk produktion och en filmatisering av en bra bok så har de lyckats i mina ögon.
Av alla Läckberg böcker så tycker jag nog att Stenhuggaren är bäst.....

Imorgon är det måndag och åter dags att jobba. Sonen M ska till Malmö på UF-mässa.
Om jag får ihop det så tänker jag åka ner på tisdag och överraska honom. Undrar om han hade uppskattat det :)

Ha en bra början på veckan!

1 kommentar:

Marieiskogen sa...

Hej!
Låter som jag måste pröva något av Läckberg. Har aldrig läst något av henne tidigare men kanske ska passa på nu i bokrean...

Ha det bra// M