lördag, februari 23

Deltävling 3

Hoppsan......vad hände?
Att BWO skulle ta sig vidare till final var ju inte så oväntat och de har ju en ganska bra scenshow. MEN att Patrik Isaksson INTE skulle gå vidare till vare sig final eller 2:a chansen var ju rätt otippat. Eller?
Jag tillhör den (förmodligen) lilla skara som inte kan påminna mig att jag har hör Frida's "Dunka mig" men den här Upp och Hoppa var ju rätt käck....fast melodifestival?
Det kommer att bli en HIMLA intressant final kan man ju lugnt säga :-)

NU ska jag dyka ner i min bok FREJA - sagan om Valhalla, bronsåldern i Sverige för 2700 år sedan och en värld av bortglömda drottningar, legender och hjältinnor. skriven av Johanne Hildebrandt.

ha en skön söndag

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsvejs!!!Tack för dina rara ord,,,,men vilken underbar bild!! så söt!!
Är med tokig i hundar,,har , en 13-åring..o en16-åring!! Ja, det är dessvärre på slutet för honom nu, inte kry..så svårt!! Just nu är vi dessutom hundvakt till en busig liten valp....Så hela huset är upp o ner vänt;)