måndag, februari 4

Helgen som bara försvann

Jag fattar inte hur en helg bara kan fösvinna!? Utan att man direkt gör något..är det det som kallas att hämta andan och koppla av kanske?
Var ute en lång runda med hundarna i lördags när det var soligt väder. Blåser gör det ju alltid så det är väl inte lönt att skriva att det blåste utav bara den oxå.

Hur som så fick jag stickat klart min kofta OCH jag har fäst trådar....nu ska jag bara sätta ihop den oxå. Men det är ju såååååå tråkigt så jag påbörjade en väst istället. Tjo vad det går fort när man har stickor nr:10 :-) en tredjedel avverkades igårkväll.

Vi var och tittade på bio igår, Alvin och gänget. Den var jättekul och samtliga barn i salongen verkade tycka detsamma. Den rekommenderas härmed varmt.

ha en bra dag....

1 kommentar:

Marieiskogen sa...

Mmm, visst är det märkligt vad fort helgerna går när veckorna sniglar sig fram...

Jag känner igen det där med sy ihoptråk. Brukar lämna monteringsarbetet till min mamma...

Ha det bra // M