lördag, februari 16

Melodifestival del2 - direkt


Rongedal och Sanna - kanonlåtar i min smak.Kvällens bästa framförande är Sannas.
Hoppas att de går direkt till finalen.

Ola då? Tja känns det som
The Nicole? Falskt
Lasse Lindh - en bra låt men ingen som överlever i schlagervärlden, svensktoppen däremot.
Andra generationen???? Ähhhh är det ett skämt?

Carola och Andreas Johnson - han är skitbra men jag är ingen Carola-fan så andra chansen för dem tack.

Men är det någon som tycker att Nour är bra? Jag tycker att hon är....tråkig...

Nu är det klart vilka som går vidare till omgång två.
Rongedal och Sanna.....jag ringer som en besatt.

2 kommentarer:

Anette sa...

JAJAMÄNSAN.....tjohoooooo
jag fick rätt!!!

Ann-Sofie sa...

Sanna var helt rätt till Globen men Rongedal...näää Carola och Johnssomn direkt tyckte jag!