lördag, december 1

1:e december

Grått och regningt och tröttsamt väder...gäääsp. Tur att jag har fått upp ljusstakarna i fönstrena så att det ser lite trivsamt ut :)

Jag körde mannen till tåget idag. Han ska till Barcelona för några dagars intensivt konfererande med utbildning.
Jag är lite avis faktiskt. Speciellt med tanke på vädret, ca 15 C och soligt.
Sen finns ju den magnifika Camp Nou oxå...fatta hur stooooor den stadion är! Så häftigt det hade varit att se FC BArcelona spela på hemmaplan..
Men min man är nu inte så vansinnigt fotbollsintresserad så det är nog ingen risk att han kollar på fotboll. Han tog med sina biljardköer istället. Jag hade ju helt klart valt fotboll.
Kusinerna J o J är här idag och leker. Tur det fö rmed detta trista väder så kan vem som helst bli lite sur för att inte tala om en rastlös 6-åring.
Själv ska jag fortsätta adventsplocket.
imorgon blir det pepparkaksbak för hela slanten :-))

Inga kommentarer: