lördag, februari 7

Om det gick

...så skulle jag blåsa en gigantisk såpbubbla om alla mina nära och kära så att jag kan skydda dem.
Igår kväll var Linus, jag och Tobias på bio och tittade på Bolt, det kändes skönt att göra något vanligt.
Igår pratade jag med min chef, "Anette, ta en dag i taget" sa han och det kändes skönt, jag ska jobba på måndag, får se hur det går.
Igår ringde pappa till mig på förmiddagen, "jag känner mig lite ensam" sa han "mamma är och handlar". Kära pappa, ring mitt i natten om du känner dig ensam.
Igår kom Kristian hem från det militära och ska vara hemma i helgen.

Idag ska jag åka in till stan med Martin, Tobias ska på kalas i eftermiddag.
Lite vanlighet idag också.

Ikväll ska Jessica, Lasse och barnen komma hit. Äta mat och titta på melodifestivalen.
Lite vanligt i kväll......

Imorgon är det tacksägelsegudstjänt för Lena, då ska vi till kyrkan och sedan hem till mamma o pappa, min storebror och lillasyster och jag.

Till alla er som hört av er med sms, kommentarer i bloggen och på andra sätt....
TACK, det värmer!

Anneli, din omtanke, dina sms är små styrkedroppar
Catarina, du vet....

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

De är era starkaste och viktigaste guldkorn just nu... att bara göra någe vanligt!

Varm varm kram... och ni finns ständigt i mina tankar!

Ann-Sofie sa...

Tänker på er extra mycket idag vännen, kram