onsdag, mars 18

Kul men lite krångligt

Denna lilla lista hittade jag hos Jessica

Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du? Anette
2. Ett ord på fyra bokstäver: Amor
3. Flicknamn: Anna
4. Pojknamn: Anders
5. Yrke: Aktiemäklare
6. Färg: Azurblå
7. Klädesplagg: Anorak
8. Mat: Abborre
9. Sak i badrummet: AloeVeragel
10. Plats/stad: Alingsås
11. En orsak att vara sen: Attans bilkrångel
12. Något man skriker: AJ
13. Film: Aldrig på en söndag
14. Något man dricker: Apelsinjuice
15. Band: AC/DC
16. Djur: Alligator
17. Gatunamn: Albert Hennings väg
18. Bil: Amazon
19. Sång: Amazing grace
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Allsång

4 kommentarer:

Anonym sa...

du har en sak att hämta hos mig

Anonym sa...

Jaha....och vad hände med en orsak att vara sen ???? vavavav.
Vi ses på fredag......ta det nu lugnt och kom ihåg att jag älskar digoch att jag sitter där som en liten ängel på din axel...puss

Elisabeth sa...

Tittar in och vill bara lämna en stor och varm kram.... och receptet på ananaspaj skriver jag av. Det borde ju till och med en sådan matlagningsanalfabet som jag klara av... eller?

VARM och STOR kram...

Elina sa...

Kul lista :)