måndag, april 20

Dagens rapport

Fast det har väl egentligen inte hänt något som är så kul att rapportera om , vi har mest klyvt en massa ved. Just nu känns det som om det aldrig kommer att ta slut. Men det är skönt när det är gjort. Fast det sägs att det gäller för joggning också, att det är skönt efteråt och det kan jag köpa men varför måste det vara så urbota tråkigt? Jag tycker örligt talat att det ser skönt ut och skulle kunna tänka mig att börja ... om någon (maken förslagsvis?) ville putta på och kanske tom följa med ut på en runda.

fast å andra sidan vet jag att det är en utopi så jag kan säga hur mycket som helst att jag tycker att vi ska ut och jogga ... han kommer ALDRIG att göra det ändå!

Något som däremot förenar både nytta med nöje är att äta lunch på stan med människor man tycker om. DET ska jag göra på torsdag ...



En skön vårdag hoppas jag att ni får därute i vårt avlånga land.

1 kommentar:

Maken sa...

jogga?? skönt? :O
Pffff! Tssss!