fredag, januari 16

Paket på posten

Idag fick jag ett paket med posten innehållande en påse torkade trattkantareller och några hemvirkade dukar i olika format.

TACK snälla Marie....torkade trattkantareller....sicken lycka.....bättre krydda än smulade torkade trattissar får man leta efter.

Undrar vad det ska bli till middag idag.....

Älgfärsbiffar kryddade med trattkantareller.....eller
Vildsvinsstek med trattkantarellsås.......eller
Svampsoppa........eller
Spagetti med köttfärssås ("spetsad" med trattissar såklart)
Åh Marie, vad glad jag blev Tack än en gång och stor kram

Dukarna vet jag precis vart jag ska placera.....tack, tack, tack

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en underbar helg med din svamp. Kram!

Anonym sa...

Det är ju en jättebra ide....bara de inte tar fel. Tar min arm och din tarm...det finns ju de som tagit fel...
pussis

Anonym sa...

Haaaaaaaallå! Var äääääär du? Saknar dig i mitt liv.

Kram