fredag, april 9

...fortsättning på föregående inlägg


Antirynk, återfuktare och undergörande ögoncréme!

Åtskilliga är de ansiktscrémer jag testat och in princip inte märkt någon skillnad alls. Så därför var jag ganska skeptisk till L'Oréals nya serie, Youth Code.

Jag är helt såld på dessa produkter och de som har testat är lika lyriska.
Ansiktscrémen återfuktar och ger en svalkande effekt. Jag har använt den under två veckor och jag märker verkligen att min hy har blivit spänstigare.
Ögoncrémen är den bästa i sitt slag.
Stramar upp och återfuktar...härlig konsistens och den kladdar inte!
Antirynkserumet har jag använt på natten och det känns att den ger näring åt huden.

Om produkterna skriver L'Oreal bla:
En serie produkter framtagna för att motverka rynkor, trötthetstecken och livlös hud.


och jag håller med :-) dessa kommer jag absolut att köpa framöver!

Inga kommentarer: