lördag, november 29

Julklapp nr 1 är inköpt!


Ovanligt tidigt för att vara oss....en hunk full med godsaker åt hundarna.
På tal om hundarna...igår var jag o skulle handla torrfoder och passade på att köpa lite extra gott godis till dem. Torkade kycklingmagar blev det och bredvid ligger det "chips" som säljaren sa att de var väldigt populära. Som den utforskande matte jag är så tog jag upp ett chips och sniffade på det. Det luktade lite skumt så jag frågade vad det var....
"Ja alltså det är skivade torkade testiklar från nötdjur..."
OK, sa jag och fattade den skumma doften...
Jag fick 3 chips med mig hem för provsmakning och herre du milde vad hundarna tyckte det var gott.
Annars så är det adventsstädning/pyntning idag.
Imorgon ska det sjungas både i kyrkan (11:00 för den som villkomma) och sedan på Södertorg kl 14.
(och äntligen åkte Johan ut ur Idol)

Inga kommentarer: