tisdag, september 9

Phew....

vilken dag idag...fullt kaos, sjuka kollegor och fortfarande ingen kopiator....

Min moppe skar dessutom i motorn på vägen hem idag, rassel rassel sa det från motorn och sen ville den inte mer. Jag ringde kära maken som kom och konstaterade att "Nej, den går inte..."
Så nu får vi försöka få hem den på nåt sätt ikväll, efter pingisträning och föräldramöte.
Jäkla skit!

MEN jag har nominerat mina ANODER
Gör det du också!

Livet är rätt bra ialla fall....
Kram på er alla

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ja, men tur att det inte hände på resan upp till Umeå med nybakta bullar!!
Då hade det nog blivit verkligt kris... typ!

Din "lyckliglista" gjorde MIG lite lycklig också... du värderar vad många tar som en självklarhet, och som inte ser att det faktiskt är gåvor som vi får i livet...

Varm kram..