söndag, september 9

Söndag....

Har nyss läst ut Camilla Läckbergs Predikanten och OJ vad den var spännande.
Jag lånade de tre första av en kollega, Isprinsessan, Predikanten och Stenhuggaren.
Så fort jag har dammsugit, bakat bröd och fixat med tvätten så ska jag kasta mig över Stenhuggaren. En bra bok en söndag eftermiddag är toppen. Mannen är iväg och leker krig med sina modellplygplan, minsta sonen är hos en kompis......det är tyst och skönt ihuset och bara Eva Dahlgren hörs.

Efter Läckbergs böcker väntar Millenium-serien av Stig Larsson.
En härlig höst med andra ord :-)

Imorgon är det ny arbetsvecka och mitt nya projekt rullar vidare. Det är spännande att få utlopp för sina egna tankar och funderingar och dessutom få tid att göra det.

Nu åter till dammsugaren så att jag kan bekanta mig med Stenhuggaren sen...

Inga kommentarer: